200

És igen, jubiláltam :D Egészen ma délig nem gondoltam volna hogy pont Billel sikerül majd, de nagyon örülök neki hogy mégis ő lett a 200. cikkem alanya :) 
A mai nap egyébként pihenéssel telt, tanultam a svédet, meg majd szerintem este olvasok még. Ezen kívül semmi kedvem holnap átmenni Makóra a könyvosztásra, és most jut eszembe, hogy elfelejtettem kimosni a piros táskámat, azt hiszem még gyors megcsinálom, hátha megszárad holnap délelőttig.
További szép napot és estét^^


//


Och ja, det finns ett jubileum: D Fram till lunchtid i dag hade jagingen aning om att punkten Bill kommer att lyckas, men jag är glad att det blev det 200 ämnet för min artikel:)
Resten av dagen skulle ha gått, lärde jag mig att svenskarna, då tycker jag du har läst kvällen. Dessutom vill jag inte i morgon för att gå igenom boken distribueras Mako, och nu är jag påmind om att jag glömde att tvätta den röda väskan, jag tror jag gör detsnabbare om du torkar i morgon bitti.
Ha en trevlig dag och kväll ^ ^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback