8 nap // 8 dagar

Igen, ennyi van még az iskoláig, hurrá. Tényleg élvezetes lesz megint egész nap a padon feküdni, és hajnalba kelni.
Igazából most valahogy nincs ihletem hogy írjak, ma nem csináltam semmit, egyetlen témát átnéztem angolból, és ennyi. Holnap a nyelvtant előveszem, de szerintem siralmas lesz a vizsga. Mindegy, lesz amilyen lesz.


//


Ja, det är allt som finns de skolan, hurraj. Det blir riktigt roligt igen, liggande påbänken hela dagen, och stiga i gryningen.
Faktiskt, nu när det på något sätt är inspirerat mig att skriva idag, det gjorde jag inte göra någonting, tittade jag på en tråd på engelska, och det är det. I morgonär jag i grammatiken, men jag tror tentan kommer att bli olycklig. Alla lika,kommer så att bli.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback