Az utolsó nap // Den sista dagen



Igen, sajnos ez a nyár is elmúlt :( Viszont ha majd visszagondolok rá, akkor szép emlékeim lesznek (legalábbis remélem), hiszen elsősorban a svéd fog az eszembe jutni, aztán meg nem tudom, de ha majd hallgatom a Bränner Ner Ett Hus-t, akkor biztosan nyári hangulatom lesz :) Na meg az I Rymden Finns Inga Känslor :)
Azt hiszem a legújabb Simple Plan-korongot is idevehetem a nyári emlékek közé, bár mondjuk azt csak tegnap töltöttem le, de tetszik. Nem is értem miért vártam július óta :D
Viszlát, édes nyár...
//
Ja, tyvärr är den här sommaren över: (Men om jag tänker tillbaka på det, sågoda minnen (åtminstone hoppas jag det), det är främst den svenska kommer jag att få, så du vet inte, men om jag lyssnar till Branner Ner Ett Hus, dåsommaren är definitivt mitt humör:) Så jag I Rymden Finns Inga Känslor :)
Jag tror Simple Plans senaste skiva även kan omfatta minnen av sommaren,men säger jag hämtade den igår, men gillar det. Jag vet inte varför jag väntat påsedan i juli: D
Så länge, söt sommar ...
Igen, sajnos ez a nyár is elmúlt :( Viszont ha majd visszagondolok rá, akkor szép emlékeim lesznek (legalábbis remélem), hiszen elsősorban a svéd fog az eszembe jutni, aztán meg nem tudom, de ha majd hallgatom a Bränner Ner Ett Hus-t, akkor biztosan nyári hangulatom lesz :) Na meg az I Rymden Finns Inga Känslor :)
Azt hiszem a legújabb Simple Plan-korongot is idevehetem a nyári emlékek közé, bár mondjuk azt csak tegnap töltöttem le, de tetszik. Nem is értem miért vártam július óta :D
Viszlát, édes nyár...



//



Ja, tyvärr är den här sommaren över: ( Men om jag tänker tillbaka på det, sågoda minnen (åtminstone hoppas jag det), det är främst den svenska kommer jag att få, så du vet inte, men om jag lyssnar till Branner Ner Ett Hus, dåsommaren är definitivt mitt humör:) Så jag I Rymden Finns Inga Känslor :)
Jag tror Simple Plans senaste skiva även kan omfatta minnen av sommaren,men säger jag hämtade den igår, men gillar det. Jag vet inte varför jag väntat påsedan i juli: D
Så länge, söt sommar ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback