péntek // fredag

Az utolsó szabad péntek. És igen, ma is dögmeleg volt, a mai napot már én is kissé nehezen viseltem. Még jó hogy jön a hidegfront, remélem érezhető lesz majd, mert ez már nem állapot így. Nem tudom hány fok volt, nem is érdekes, de ez már katasztrofális.
Ma olvastam, meg a szavaimat tanultam, illetve így délután írtam pár cikket. Ezen kívül nem sokhoz volt kedvem.


//


Den sista fria fredag​​. Och så idag dögmeleg var denna dag har jag slitna litesvårt. Bra som kommer med kallfront, jag hoppas du kommer att känna, eftersom detta tillstånd är inte längre fallet. Jag vet inte hur många grader, inte alltför intressant, men det var katastrofalt.
Idag läste jag mina ord jag lärde mig, så jag skrev några artiklar på eftermiddagen. Dessutom känner mig inte som det varkonfigurationsalternativen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback