Szabadtéri

Hol is kezdjem? Talán ott, hogy olyat álmodtam, amit ugyan valószínűleg nem tennék meg, de volt olyan, hogy minden nap vágytam rá. Apámmal kapcsolatos, innen már ki is derült, hogy nem pozitív dolog.
Nagy nehezen sikerült kimászni az ágyból, bár sajnos a jövő héten elkezdődik a kínzás - bár nem tudom, hogy számomra tart-e majd 10 hónapig :) Én ezt nem bonyolítom túl, úgy vagyok vele, hogy aminek meg kell történnie az meg fog, úgy vélem, hogy fönt már meg van írva, hogy hogyan folytatódik, minden esetre én kíváncsian várom :)

A mai nap egyébként elég lazán telt, egy kis sorozatnézés, meg punnyadás, bár ma nem tanultam, majd holnap. Igaz az angolt kellene, de ahhoz meg semmi kedvem...  Majd elválik mi lesz.

Voltunk a Szabadtérin, a Valahol Európábant néztük, nem volt rossz, viszont meglepődtem, hogy Tompos Kátyának milyen isteni hangja van. Rohangászott össze-vissza, utána ének, és még így is tiszta, nem csuklott el, és nem lihegett. Azt hiszem utána kell néznem az összes munkásságának :)


//


Var börjar jag? Kanske finns det något jag drömde att jag förmodligen inte skullegöra samma sak, men det var så att jag längtade efter honom varje dag. Om min pappa, därifrån visade det sig att inte en positiv sak.
Med stor svårighet lyckades komma ur sängen, men tyvärr börjar tortyr nästa vecka - även om jag inte känner mig då att ta 10 månader :) Jag var inte alltförkomplicerat, jag är med honom, att vad som ska hända det kommer, jag jagmåste tänka att det är skrivet om hur man fortsätta i vilket fall som helst, jag serivrigt fram emot :)

Dagens annars ganska löst fylld med en rad små visning, resten, även om det inte är inlärt, sedan i morgon. Engelska bör vara sant, men jag vill inte att du ... Vi får se vad som händer.

Vi har Szabadtéri, tittade vi efter någonstans i Europa, var det inte dåligt, men jag var förvånad över att det Tompos Kátya har gudomlig röst. Han sprang upp och ner, sedan i, och det är fortfarande rent, ingen hicka, och inte flämtande. Jag tycker vi ska ta hand om alla av hans arbete:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback