The Final Countdown



Hát nem szuper? Hamarosan ismét elkezdődik az iskola -.-" Nem akarok hajnalban kelni, neeeeeeeeem :(
Na mindegy, majd talán sikerül valahogy megbarátkozni a gondolattal, bár addig nem hiszem hogy baj lesz, amíg szép az idő.

Ma elég rosszul sikerült kelni, hugom visítására ébredtem, hát nem csodás? De amint kezdődik az iskola, akkor azt hiszem hazamennek végre^^ Akkor lehet mégis várom a sulit :D

Tegnap olvastam este, nekikezdtem a harmadik könyvnek :) Meg tanultam, bár elakadtam, ha esetleg valaki olyan is olvassa ezt aki tudna segíteni, akkor legyen olyan kedves, és fejtse már ki nekem, hogy mi a különbség a mycket és a många között. Starityn megtalál, jag heter Cynthia. :)
Tegnap megnéztem még az új True Blood-részt is, nekem tetszett, bár olvastam olyat is, hogy nem volt jó. Szerintem az egyik legjobb volt. És nemsokára vége az évadnak, én nem fogom kibírni jövő júniusig :(

Elnézést hogy kicsit ilyen lett a post, de most még kicsit kóma vagyok :D


//


Är det inte fantastiskt? Snart skolan börjar igen -.- "Jag vill inte att stiga i gryningen, neeeeeeeeej: (
Hur som helst, kanske vi kommer på något sätt fastnat för idén, men tills desstror jag inte att det skulle bli problem så länge vädret är fint.

Idag var illa nog att få upp visítására jag vaknade min syster, är det inte underbart? Men när skolan börjar, så tror jag att jag äntligen åka hem ^ ^ Du kan fortfarande se fram emot skolan: D

Igår läste jag på kvällen började han den tredje boken:) Jag har lärt mig, menfastnade, så om någon läser detta som kan hjälpa dig vara så vänlig att förklara för mig nu, vad är skillnaden mellan många och mycket. Finns ombord Starity, jag heter Cynthia. :)
Igår såg jag True Blood är den nya delen, jag gillade det, även om jag lästenågot som inte var bra. Jag tror det var en av de bästa. Och de snart kommer att vara i slutet av året kommer jag inte härda ut i juni: (

Jag är ledsen att detta har varit lite av inlägget, men jag är fortfarande lite fardem :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback