antidote



:)

Nem, a house-t most sem szerettem meg, de azt hiszem a svéddel kivételt teszek :)
Tudom, régóta nem írtam, de hát ez van. Most nem vagyok grafomág hangulatomban, vagyis mostanában. Inkább filmezek és olvasok, az elmúlt pár napban megnéztem a The Disappearance of Alice Creed-et, a Love And Other Disasters-t, és a The Ramen Girl-t elkezdtem, de nem fejeztem be. A Grimm harmadik részéhez nem volt kedvem, inkább megvárom a magyar feliratot - Castle szintúgy. A The Closer meg szünetel asszem, SVU meg minél lassabb, annál jobb, nem akarom ezt a maradék két normélis évadot ledarálni, inkább kiélvezem, a 13. úgyis szar...

Emellett gondolkodom hogy újranézzem-e a Millennium-triológiát, bár hamarosan meglesz az első két rész könyv formájában :) 

Holnap suli, de szerencsére azzal a tudattal hogy csak túl kell élni és semmire sem kell tanulni, keddre maximum a töri - legalábbis azt hiszem - szerdára meg biosz, bár nem hiszem hogy jobban fel tudnám fogni mint eddig. Apropó, szerdától kevesebben leszünk, bár én sajnálom hogy sokan visszamondták az érettségit, mert buli volt hogy az írásbelikor csak nyolcan voltunk, és jó néhány óra elmaradt^^

Btw nézegettem a top 10 svéd blogot, szánalmas :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback