Betegszabi vol 1



No, akkor kezdjük a reggellel. Nem bírtam ismét felkelni, de most nem a fáradtság miatt, hanem mert isméét nem volt erőm. Mindent latba vetve úgy döntöttem, hogy irány a doki, mert már lassan másfél hete szarul vagyok... Hát lehet hogy fölösleges volt, mert csak annyit mondott, hogy szedjek vitaminokat -.-" Sokra megyek vele, tenkjú.

Hazajöttem, feküdtem, próbáltam pihenni - már amennyire lehetett a zajtól, ugyanis vágták a bokrokat. Ó mondom, istenkirály. Aztán délután fölhívtak a Libriből, hogy el kellene menjek a 3 True Blood könyvért, mert holnaptól más lesz a rendszer, és elveszik a 2+1 akcióm. Oltári szerencsém volt, mama adott pénzt, így most megvan a következő 3 könyv, kb egy hónapig van mit olvasnom :DDD Ja, meg van 500 Ft-os kedvezményem az Antikváriumban is^^
No de akkor most rátérnék a nap első wtf momentumára - bár úgy gondoltam én kis naív, hogy nem lesz, de volt: amikor átvágtam a Kárászon a Librihez, akkor láttam egy csomó free hug-os emberkét, de ezek általában fiatalok, egyetemisták szoktak lenni, na ezek most középkorúak voltak. Jó, mondom én akkor kihagyom, erre amikor jövök visszafele, akkor egy 50-es pasas lép oda hozzám, hogy ölelés? Még jó hogy a füles benne volt a fülemben, csak mosolyogtam meg ráztam a fejem hogy nem, de legszívesebben felröhögtem volna :D

Wtf moment 2: sütöttem muffint, ami fent a képen is látszik, meg közben neteztem, és rátaláltam Detti véleményére Billnél, oké, akkor mondom leszedem a filmet (Himlen är oskyldigt blå), de az első 5 perc számomra elég érdekes volt, valahogy egy könnyed vagy fele annyira könnyed svéd vígjátékra számítottam, mint mondjuk az I rymden finns inga känslor. Mondjuk még nem sokáig jutottam, de majd talán holnap leírom a teljes filmről a véleményem.
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback