Betegszabi vol 2



A mai nap jelentem aktív pihenéssel telt. Azt azért nem mondom hogy 100%-ig fittnek és üdének érzem magam, ráadásult teljesen kipihentnek sem, de jót tett ez a két nap.
Befejeztem a Himmlen är oskyligt blå-t, nem volt rossz, de nekem kissé elvont volt, fogalmazzunk úgy, hogy nem az én stíluson. Bill persze még mindig *-*
A film után nekikezdtem a Vérszagnak, a 4. könyvnek, úgy kb a negyedét kiolvastam eddig :D Naná hogy nem bírtam ki, és megnéztem mi a vége, most kivételesen nem az izgatott ténylegesen hogy hogyan végződik - hisz tudom, hanem hogy meddig tart. Szerencsére kicsit tovább, mint ahol a 4. évad véget ért, legalábbis így vettem le, aminek nagyon örültem. TB mánia foreva. :)
(Amúgy Stepphen King írta - azt hiszem a Danse Macabre-ban, hogy ő szíve szerint nem adná ki a könyveket úgy, hogy a végkifejlet is szerepel benne, hanem csak akkor küldené el az olavasónak, ha beküld egy írást arról, hogy mi volt a könyvben, gondolom a magamfajták miatt :DDD)

Egyébként azon gondolkodtam, hogy kellene valaki, aki nem néz hülyének, és kellően megértő, hogy néha Skype-on beszélgessen velem svédül. A Himmlen är oskyligt blå nekem kissé emészthetetlen volt nyelvezetileg, mármint nagyon elharapták a szavakat, gyorsan beszéltek és wááá >.< Viszont az I rymden finns inga känslor meg érthető volt, tehát ember legyen a talpán, aki ilyenkor nem esik pánikba :D Mert velem most pontosan ez történt, igaz egy ideje nem svédeztem, de lassan nekiállok, hiszen a magam elé állított kitétellel már 2 nap alatt végeztem, mi szerint az összes szót, beleértve a könyvben nem szereplő plusz szavakat is amiket begyűjtöttem megtanultam, scsak időm és energiám nem volt még nekikezdeni a hatos leckének. Lehet hogy majd mindjárt meglesem :)

Ja, meg törit kellene tanulni... a csütörtököket még mindig rühellem, egyszerűen szar. Hurrá, holnap mehetek iskolába, igazán örülök neki.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback