...



Az első héten is túl vagyunk, legalábbis az első két napon. A tegnap nem volt olyan rossz, bár sajnos kiderült, hogy az idei év keményebb lesz, mint a tavaly. Aztán meg csak hogy ne érezzem jól magam, kiderült hogy nem vagyunk ingyen tankönyvesek, így vagy visszafizetjük az összeget, vagy visszaadhatom a könyveket (szerencséére vissza lehet adni, mert semmit nem csináltam velük, csak bevágtam a szekrénybe, hallelujah, ilyenkor áldom a lustaságom). Az utóbbi opcót választva Fannitól kértem kölcsön a könyvek nagy részét a magyarcuccot meg majd jövő héten kapom meg - maradt néhány könyv, köztük az a nyomorék matek is, ami naná hogy nem olyan mint más osztályoknak...
Egyébként tegnap este hétkor már alig álltam a lábamon, amikor hazaértem akkor se sok energiám volt, így jobbára ettem, meg pár dolgot elintéztem, és háromnegyed 11-kor már próbáltam volna aludni is, csak hogy nem jött össze, forgolódtam.
Ma nagyjából úgy érzem hogy minden okés, aztán remélem a hétfői napom jó lesz, meg sikerül addigra energiát is gyűjteni. Ja igen, az órarend: még mindig nem tudunk semmit, elvileg vasárnap este lesz fönt JAG honlapon - nem csodás? Miért nem hétfő reggel teszik föl?
Azért reménykedek abban, hogy nem lesz sok lyukas órám, hanem amikre nem kell majd bejárjak, azok az elején vagy a végén lesznek^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback