Just dream



Igen, álmodozz, mert jelen pillanatban nem sok más maradt. Legalábbis ha beleesek a hullámvölgybe. Ezt leszámítva ha jó kedvem van, akkor sok dolognak tudok örülni, és akkor minden szebb.

És akkor a mai napról: elmentem reggel matekra, bár nem nagyon tudtam fölkelni, szóval jövő héten asszem felejtős a reggeli agyzsibbasztás. A kilences busszal mentem ki Makóra, de hamarabb végeztem matekon, így trolival mentem a Mars térre. Engem a troli valahogy lenyugtat, csak zene kell a fülembe jó hangosan, hogy mindent ki tudjak zárni. Majd lehet egyszer elmegyek csak úgy trolizgatni a városba, mert miért is ne? :)

Infóra majd 10 perces késéssel estem be, de amikor beléptem a suliba mit látok? Laura meg Zsola kéz a kézben sétálgat, a matek-infó tanár meg majdnemhogy nyelvlógatva rohan a másik irányba. Enyhe wtf moment. Én igyekeztem föl a terembe, ott mindenki Facebookon lógott - tanár sehol. Kérdeztem is hogy mi történt, de mint kiderült, csak a szokásos.
Tesin nem tesiztem - mert még mindig nem érzem magam jól, inkább ültem, de rám tört az álomkór meg az éhség, ami egy idő után átment hányingerbe.... Amúgy Vikivel jót beszélgettünk - szokásunkhoz híven én beszéltem, ő bólogatott :D
Óra után nem mentem be fizikára, úgy döntöttem inkább pihengetek, és a végálló felé vettem az irányt, ugyan nem láttam a szegedi buszt, viszont szurkoltam, hogy valami csoda folytán elérjem. Hát nem pont akkor fordult? Na oké, akkor reménykedjünk hogy ismerős sofőr - nem az volt, de felvett! Istenem mondom, wow :D

Itthon erőt vettem magamon, és tanultam - természetesen nem azt, amit nagyon kellett volna, viszont jól jött az ismétlés, mert délután mentem oroszra. Igaz nem érzem magam teljesen jól, de a hagyományokhoz híven gondoltam egy nagyot, és elővettem a biciklit. Problem nr 1: lapos a kereke. Oké, elvittem a benzinkútra, mondván majd valaki segít nekem. Hát ezúttal nem jött be, de legalább kényszerből, de megtanultam mi a teendő, sikerült. Bár érdekes volt a bicikli, mintha magasabb lett volna az ülés, és a váltók el lettek volna tekergetve. Szerencsére tuti senki nem vette kölcsön, mert koszos volt, illetve a lapos kerekek is elég árulkodóak voltak. :)

Ez a napom így telt, a mai eddigi 2 OTH mellé még szerintem megnézek ugyanennyit, illetve be van iktatva még egy liter mézes >.< tea is, habár ma már ittam egyet. De javul a torkom, szóval úgy tűnik mégsem olyan rossz :)
Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback