The Dark Tower

Valahány anyának, aki Istent káromolta, mert a gyermeke meghalt az utcán, minden munkanélküli apának, aki elátkozta azt, aki elbocsátotta a gyárból, minden egyes gyermeknek, aki fájdalomra született és azt kérdezi, miért, ez a válasz. Az életünk olyan, mint ezek a várak, amiket építek. Néha van oka, hogy összeomlanak, néha viszont egyáltalán nincs.
(Stephen King - A Setét Torony II. - A hármak elhivatása)



Ma voltunk futni is, vagyis gyalogolni, de nem ez a lényeg :D Anival mentem, meg aztán végül az osztálytársával, Fannival vágtunk neki a távnak, vagyis egy részének, mert az egészet végiggyalogolni hosszú lett volna :D

Ezt leszámítva délután elhatároztam, hogy jövő szombaton el kell mennem próbanyelvvizsgázni angolból, mert a Nyelvtudás Napja lesz, de olyan szemetek, hogy csak angol meg német nyelvből rendeznek programokat itt is, meg Pesten is -.-"
Svéd próbanyelvvizsga meg nincs, szemétség. Majd max akkor élesben megyek középszintezni, de az is csak Pesten van, ahogy néztem, ami könyvek nekem megvannak, azok jók lesznek, ha mind a hármat kivégzem, akkor elméletileg mehetek is tesztelni magam^^ Tekintve hogy a nyomorult iskola van, így nagyon belassultam, ha nem lenne, akkor szerintem az első könyvvel már végeztem volna...
Mindegy, ez van, bele kell törődnöm, szóval neki is állok új anyagot venni :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback