untitled


Yep, beletettem a filozófia osztályozómba ezt a képet is. Tanár úr biztos értékeli, ha másért nem, mert tök őszinte, én legalábbis így gondolom. Egyébként nem történt semmi érdekes, tegnap szenvedtem, nem tudtam tanulni, aztán moziztunk - az jó volt, habár kellett egy Algopyrin - illetve délután néztem egy Showder Klubot, abba volt hogy a mozifilmeket nem a nők hólyagjához igazítják - hát tényleg nem, pedig aztán én nem vagyok egy szaladgálós alkat. Ez a majd 3 óra (reklámmal) ssok volt :D Egyébként szánalmas ez a sok remake, volt a The Hobbit meg a Pókember reklámja, először mindkettőre azt hittem hogy újra bemutatják mint a Titanicot XD

Ma felkeltem nyolckor - igaz nem magamtól, hanem az igazán rendes családom besegített - gépeztem egy kicsit, aztán egész nap tanultam. Fincsi volt, mondhatom. Erről jut eszembe, nem szeretem ha üzengetnek nekem egyes ribancok, foglalkozzanak már a saját szánalmas életükkel. Nem hiszem hogy büszkének kéne rá lenni hogy valaki 20 évesen érettségizik (bukott kétszer?), mellette meg egyfolytába sír a szája hogy de nehéz a tanulás. B+ osztályozózzál is mellette, lehet hogy nem bírnád kiscsillag... Ha nekem csak érettségizni kellene, hohó, mennyivel könnyebb lenne... Habár, az ilyen nem sok ésszel lehet megáldva ha mellette azért könyörög hogy legyen neki 340 pontja. Bitch please, skandira idén lesz vagy 440 a ponthatár.. :D És én oda mentem volna. No erről ennyit, nem húzom tovább, csak hát szeretek visszavágni, szeretem ha az enyém az utolsó szó ;) De amúgy tényleg ennyire híres és neves volnék? Az előzményekből megítélve lehet, csak hát ha állítólag nekem nincs életem, akkor miért kell irigykedni rá? :D

Holnap matek, és még van rá egy rahedli feladat, plusz nem holnapra kell hanem csütörtökre, de ki kéne dolgozni a magyart is, inkább legyen meg az én kis konyhanyelvemen amit jobban megjegyzek. Illetve az infón agyaltam, hogy azt is meg kéne oldani, én arra eddig semmit nem csináltam... Faniiiiiiiiii, segíts, úgyis érettségizel :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback