night is young



Rájöttem, hogy mostanában a blogolás egyik legjobb momentuma, amikor képet vadászok. Van amikor sikerül a hangulatomhoz passzolót, vagy valami egyébként is frappánsat, máskor nem. Ma csak simán kifejezik az érzéseimet.

Amúgy nem volt semmi extra ma, a szokásosnál is unalmasabb volt a nap. Reggel elaludtam, komolyan mondom nem tudom mi van velem, megint egy órával későbbre sikerült felhúzni a telefont. Táncról hiányoztam, nem bántam, meg elvileg napló se volt amibe beírhattak volna^^
Magyaron derült ki, hogy nincs matektanár, így dupla magyar volt. Dögunalom, legalábbis nekem, és most, bár egyébként sem nagy durranás egy-egy irodalom óra. Báááár, az még mindig jobb mint ez a nyelvtan. Hagyjuk inkább.

Éneken annyira de annyira semmi kedvem nem volt tátogni se, legalább sikerült törit tanulnom, utána meg ilyen teszek magasról mindenre alapon egyenesen az infóterembe mentem, Fanni már ott is volt, pedig ének előtt még arról magyarázott hogy nem jön be, aztán hogy késve, stb stb :DDD Dorisz viszont nem jött be, szóval volt gép is. Kb a felénél lementünk, de egyszerűen szörnyű milyen hideg van... Kesztyű volt rajtam (amit mostanában nem hordok), plusz behúztam a kezem a kabátom ujjába, és még úgyis majd lefagyott. A lábom nem fázott, haha :)))

Tesin a kiselőadásomat olvasgattam, meg Danival beszélgettem, legalább már van valami fogalmam a tőzsdéről, de rögtön hozzá is teszem, hogy nem sok. Kb ez is annyira érdekelt, mint a legutóbbi top pletyi: két szűk mondatban megfogalmazva a lényeg. De kb mostanság minden ennyire érdekel, valahogy nem tudom, fölöslegesnek érzek egyes dolgokat túltárgyalni, meg belefolyni olyan dolgokba ami nem feltétlen tartozik rám. Tehát ez azt jelenti, hogy egy részt nem öregszem meg hamar (jó hír), másrészt elég sokat sikerült változnom.

Törin szintén nem volt semmi érdekes, elvileg csatlakoztam az új trendhez, vagyis hadarok - amit én nem éreztem, és meglátásom szerint nem tudok hadarni -, viszont ötöst kaptam a kiselőadásra. Apropó, hadarás: ahogy én beszélek az semmi egy ismerősömhöz, ha ő belejön, akkor aztán azt ember meg nem érti, emlékszem, még Tömörkényben csak mondott valamit, de nagyon gyorsan. Minimum ötször ismételtettem el vele hogy felfogjan,a végén már szótagoltattam is, hátha az lassítja XD


Amúgy a duplamagyar annyiban kedvező, hogy kedden a hetedik órát így elengedik - amiről amúgy is el akartam kuncsorogni magam -, és hamarabb megyek tetováltatni. 

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback