Kl. 10

,,Det gør så ondt indeni
Når jeg ved du ikke er her for at blive
Du og jeg har ventet hele livet på det
Du er ikke rigtigt min''
– a csodálatos Medina

No, úgy döntöttem írok blogot röpke két nap után is. Ennek egyik oka az álmom, amit nem tudok hova tenni – mert minimum másodjára álmodom, de lehet volt az több is. Más részt unom magam, bár hamarosan megyek aludni, mert reggel kilenckor már matekon kell lennem :fear:

Szóval az álom: valami kietlen vidéken voltam, elvileg voltak még ott többen is, de nem rémlik hogy láttam volna valaki mást is. Elmentem tusolni egy fürdőszobába, és pár másodperc múlva ilyen szakadás, és valami elhagyatott benzinkútféleség felé rohantam a tussal a kezemben XD Jó nagy baromság, tudom :D Ennél már csak az volt a jobb amikor kétszer egymás után egy bizonyos személlyel álmodtam XD

No de akkor lépjünk át a jelenbe:  igazából tudom hogy valamiről akartam hosszas gondolatmenetet írni, de nem jut eszembe mi volt az. Bár mondjuk mindegy is, perpill szenvedek, sehogy sem jó, kényelmetlen ülni meg írni meg létezni is. Weheartiten szenvedtem, erre nem befagy a Chrome? Még jó hogy nem kezdtem el a bejegyzést írni, most is inkább wordben írom, még a végén elszállna az agyam ha megint befagy ilyen se kép se hang módra.

Most nézem hogy Medina dalai vannak Lyricstranslate-en, na majd nekiesek fordítani őket ha legközelebb nagyon unatkozok. De egyébként bírom őt is, kb olyan Powerless-feeling, ha jó kedvem van pörgök, ha szar akkor meg még mélyebbre taszít. De jó ez, szeretem .

Most viszont szerintem ennyi elég is lesz, ha elkezdenék ecsetelni egy-egy témát lehet pár embernek nem esne jól, bár néha nekem sem esik jól amit csinál(nak).  Egyes kapcsolattípusok mindenkinek mást jelentenek, úgy tűnik nekem mindig többet. Van olyan akiben sokszor csalódik, és van olyan is akiben még soha. Érzem, tudom, még mindig túl naív vagyok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback