kun for mig

Sig at du elsker mig

Jag står, jag känner inget

Du står du säger ingenting

Jag väntar på att du ska .. förklara

För även om du inte finns

Så kommer jag att stanna till

För jag vill att vi hittar tillbaka till de vi va när vi var



Nos, úgy néz ki sikerült túlélni a hétfőt, amit eddig szerettem, de a mai napot ott csesztem el, hogy fölkeltem... 
Hol is kezdjem? Infón semmit nem csináltunk, így lényegében tényleg kár volt fölkelni, mert még a 11-es buszt is lekéstem, mert drága osztályfőnököm mikor máskor késne, hát pont amikor nem kéne. No mindegy, odaadtam neki a felmentésemet, utána Vikivel beszélgettem, és a felessel mentem haza. Beugrottam a Printkerbe határidőnaplót venni, sikerült találni egy jót, csak kicsit drágább volt mint hittem, majd nem veszek körömlakkot teljes áron, bízom Makóban, hogy fél, vagy negyedáron is meg tudom venni, és akkor a hülyeségem pipálva :DDD


Délután jobbára semmit nem csináltam, pihentem, semmi kedvem nem volt tanulni, bár most nem is vagyok már lemaradva, bár azért nekem hajtanom kell. Érdekes, reggel gondolkodtam rajta, hogy egyeseknek olyan jó, hogy minden az ölükbe hullik, nekem még ezért a rohadt érettségiért is duplaannyit kell küzdenem. Plusz az ismételt sajnálat és sopánkozás, hogy de jaj milyen nehéz. Lehet, de nekem valahogy meg sem fordult a fejemben, habár mostanában elég pesszimista vagyok, az optimizmusom valamikor akkor szívódott fel, amikor véglegesen nagyot csalódtam a világban, de ebbe szerintem ne menjünk bele, mert szintén egy elég hosszú téma volna.

Szóval mindenhonnan azt kapom, hogy >de jól meggondoltad te ezt?<, vagy >tudod hogy milyen sok szorgalom kell hozzá?< - és? Valamit valamiért. Néha csak azon tűnődöm el, hogy miért kapom ezt a sok szánakozást és sopánkodást, mert így leírva lehet nem ez jön le, de egyébként teljesen ezt érzem. Az előző nagy dózist megértettem, bár akkor is rohadtul rühelltem és már rohadtul kivoltam tőle, de ez valahogy olyan amit én vállaltam, és én mondtam rá hogy igen, ezt akarom, nem csak előállt a helyzet. 
Az alsús osztályfőnököm volt az egyetlen ember, aki kérdezgetett, gondolkodott, majd azt mondta, hogy teljesen megért. Az emberek miért nem ilyenek?

És ha már itt tartunk, akkor úgy tűnik a jövő hétvégén megyek Pestre, hivatalosan és elsősorban a töri & magyar miatt, amúgy egy könyv miatt (ami ha mázlim van még akkor is féláron lesz) - ebben a skandináv életstílus, meg olyan dolgok vannak amik pont nekem kellenek. Elég szkeptikusan álltam hozzá eleinte, mondjuk most sem mondom azt hogy hűű, na ettől függ az életem, de egyre jobban érdekel. Egyébként ilyen tipikus húzzuk el a sok hülye előtt a mézes madzagot, de nyilván van valami valóságalapja is. Vagyis kell lennie :D
Ja, igen, hogy miért kell emiatt fölmenjek, hát mert lehet nyerni Norvégiába repülőjegyet ha a Skandináv Házban veszem. Nem, nem hiszem el hogy majd én nyerem meg, de megpróbálom, mert semmi vesztenivalóm sincs. Aztán ki tudja, lehet megyek nyaralni norvég barátainkhoz :DDD


Amúgy tegnap megtaláltam a Du säger du älskar mig dalszövegét, de videó alatti kommentekből kiszedve... A lényeg hogy megvan :D Amúgy tetszik, svéd-dán, eddig is tetszett a dal, most szöveggel még jobban bejön :)

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback