Lyser I Mørke


Det er rigtigt nok det de siger
Det er rigtigt nok det jeg gjorde
Jeg dækker ik' over noget
Nej, jeg skammer mig ikke spor
Det' okay du dømmer mig
For jeg ved jeg har dummet mig
Men jeg lærer af mine fejl
Og af mennesket i mig.

- a csodálatos Medina

És igen, vége ennek a napnak is. Nem volt egy nagy durranás.
Reggelre a telefonomat 6:15-re húztam föl, ebből annyi rémlik, hogy két sms-t kaptam, majd nyomkodom inkább alva mint ébren a telefont hogy ki az az elvetemült idióta aki ilyenkor sms-t küld, de aztán ráhagytam. 6:23-kor hallottam hogy csörög az ébresztő, kinyomtam. Legközelebb 7:06-kor szó szerint kiugrottam az ágyból, hogy uristen, elkések XD De hogy a szundi funkció hova tűnt a két időpont közt, arról fogalmam sincs, mert azt tapogatva nem lehet kinyomni. Na mindegy :DD

Gyors öltözés, teacsinálás, és 40-kor már matekon is voltam, aztán a szokásos módon a 9-es busszal mentem Makóra. A trolin olyan fura érzésem volt, lehet ez a jó kis tavaszias idő, ami egyébként rettentően tetszik^^
Infón dogát írtuk, fogalmam nem volt az egészről, kettes lesz hát kettes lesz, nem nagyon érdekel már. Tesin úgy terveztem hogy a tanárok hiánya miatt ellátogatok az iskolaorvoshoz átiratni az igazolásaimat a saját nevemre, erre nem kiderül hogy betettek magyart? Tanárnővel a folyosón alkudoztam, és elengedett :DD (Akkor elmehetnék az iskolaorvoshoz? Úgysincs cucca senkinek, meg úgyse csinálunk semmit - Mért, te egyébként szoktál valamit is csinálni?) - magas labda, le kellett csapnia :D 
A dokinál épp ott volt valamelyik horda, egyszerűen csak örültem hogy nem minden nap vesz körül ennyi csökkent agyú. A doktornő amúgy átírta a papírokat, szóóóóval hivatalosan is kihúzhatom a tesit az órarendemből, no meg amiért fontos, az osztályozók listájáról! :D

A szokásos, fél 12-es busszal jöttem, itthon nekiestem a töri munkafüzet második felének, sikeresen mind az agyam, mind a kezem lezsibbasztottam. Apropó, ennyi volt az én drága tavaszom a télben, fáj a bal alkarom, jön a hideg >.< Mondjuk reménykedem hogy ismét csak becsap :)

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback