Oдиночество

No szia mindenkinek.
Ahogy a statisztikákból nézem nem felejtettek el, köszönöm :DD
Szóóval, akkor azt hiszem ideje volna mesélnem valamit magamról így egy hónap szünet után. Előszöris reklámoznék kicsit, csináltam ESC-s Facebook-oldalt, meg új Twittert is (Miss_Lille névvel). Ezutóbbin követ Medina és Moa Lignell is, nem kicsit lepődtem meg, bevallom :D

Egyébként nem történt semmi extra, gazdagabb lettem egy tetoválással, közelebb kerültem az önkénteskedéshez, sikeresen átmentem a Kresz elméleti vizsgán, meg őőőőő nem tudom. Hát mondjuk kiderült hogy befejezem a sulit is. Így visszaolvasva kicsit több mint semmi extra XD

Inkább írok a mai napomról, csütörtökhöz képest egész jó volt. Tegnap este eléggé a címben szereplő hangulatom lett, így amikor lefeküdtem bekapcsoltam a dalt, de elaludtam rajta, és reggel, 10 perccel az ébresztő előtt keltem rá. Eszembe jutott róla egy idézet is amit tegnap olvastam, annyira nem igaz rám, meg túl depis, de mégis megmosolyogtatott. És mivel a telefonom majdnem lemerült így nem tudtam sminkelés közben zenét hallgatni, haladnom kellett. Katasztrófa, tudom :D Pedig nálam ez 20 perc, na nem azért mert annyi mindent kenek magamra, hanem mert rituálé, minél lassabb, annál jobb :) Egyébként ha késésben vagyok (na jó, enyhén szólva hülye megfogalmazás, mert én MINDIG késésben vagyok) akkor - mértem - 3 perc alatt is készre festem magam. De az úgy nem jó (: Amúgy az egyik horgolt virágot sikerült beleépíteni a hajamba^^

Magyaron filmeztünk, bár elég szar volt, Netti is meg én is kómásak voltunk, semmi szokásos végigpofázzukamagyartmertmegtehetjük, hanem csak úgy eltelt. Matekon azzal voltam elfoglalva hogy a két orosz szövegemet hogy helyezzem el a kezemen, meg Zsanival beszélgettem. A logaritmus amúgyis szar =)

Mivel sok volt a hiányzó, így beültem Edina mellé éneken, Zsani is ott volt mellette, ebből következik hogy inkább dumáltunk. A tanárnak nem tetszett, bár óra végén amikor felelnem kellett tudtam a dalt. De hogy az meg mekkora egy szar, de komolyan, ilyen idióta szövege hogy lehet valaminek?? Namindegy.

Lyukas óra előtti szünetben odaültem a kislépcső melletti padra, épp a hiányzó töri vázlatot írtam amikor megjelent Beni, odahajolt, és a telefonját kezdte csesztetni. Mondom háthello XD Folytattam a körmölést, amikor az A-s Dia jelent meg egy Teszkós szatyorral, és egy csomag pepparkakával, ami svéd mézeskalács, és Marci küldte :D Kis aranyos, egyem is meg. Amúgy finom volt, 3 perc alatt elfogyott :D Majd a hétvégén csinálok én is reményeim szerint :DD
Apropó, a vázlat sikerült, ötöst kaptam rá. Pedig hogy... őőő... szép lett az :DDD
Tesin hála nem csináltunk semmit, Kozákné nem jött, Kozák meg leszarta, inkább beszélgettünk :D Utána arra a sárga szarra amink valamilyen szőnyeg a neve próbáltam elvonulni tanulni a törit, de Dani meg Viki is ott volt, és inkább beszélgettünk. Ennyit rólad Teri és Józsi (L). De szerencsére nem volt baj :D Holnapra csontokat meg Józsi bukását kéne tanulni, majd elolvasom és szevasz tavasz^^

Tegnapelőtt az elsőben végleg elkúródott a fülesem, bár eddig is csak a szentlélek tartotta, mostanra meg kész vége, tehát akkor irány valami bolt. Zsani mondta milyet vegyek, szerencsére csak egy ezres volt, elvileg fél év garancia van rá Media Marktban, szóval höhöhö. Gáz volt, mert annyira szőkének éreztem magam hogy fogalmam sincs milyen kell, mekkora méret XD Oké, akkor kérdezzünk meg valakit, fiatal srác, mondom még szőkébb leszek. De rendes volt (meg milyen helyes is :U). Végül ilyen színeset vettem, sötétrózsaszín, de inkább piros feelingje van. Aztán a Mars téren a megállóban meg is bámultak. Mondom grat (Y).

És fél ötre vagy az után hazaestem, és engedélyeztem magamnak egy laza délutánt :) Nos, dióhéjban azt hiszem ennyi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback