so, fuck thursday




Nos, akkor kezdem a legelején: eddig nem volt olyan nap a héten amire azt mondtam volna, hogy fujj, nagyon utálom, annál rosszabb nincs. Eddig. A mai nap ugyanis megmutatta, hogy mindig van olyan, hogy legrosszabb. Ez az első órai tánc ami miatt eddig háborogtam most nem volt rossz mert végig csak ücsörögtünk meg a tanár beszélt, később érzem rosszabb lesz. Lassan telt a nap, az volt ezzel a baj...

Második óráról - magyarról - nem késtem el, nem volt rá lehetőségem... De egyébként nem volt semmi extra, kissé untam magam. Ja, de, közbe volt egy tűzriadó is XDXD Matekon dettó unatkoztam, bár ott meg megfélemlítés volt, nem tudom mi történhetett... szóval dogát írunk, ez sajnos biztos.
Énekről nem ellógtam, hanem az iskolaorvoshoz mentem. Amatőrök, majd pont így lógnék, napközben. Ehh, alábecsültök. Egyébként Fannival mentem, de nem volt ott senki, így semmi papírt nem kaptam, viszont Dániát kitárgyaltuk^^


Tesin úgy döntöttem hogy ismét nem csinálok semmit, elvileg lesz papírom, minimum könnyített tesi, aztán a mázlin múlik a többi *harmadikcsoport*. A nap végén mentünk vissza a dokihoz, akkor meg csak a védőnő volt, mondta hogy holnap reggel 8-ra legyek ott. No és vajon így kinek nem kell bemennie biológiára? :DD Naná hogy nekem^^


Törin jó kedve volt a tanárnőnek, mondta hogy 3 órán át szülinapoztak, szóval nekünk is szerencsénk volt. Voltak nagy röhögések, meg Zsanit kicinkelte eléggé, bár megjegyzem most éppen alaptalanul... De ha már Zsani, akkor értékelném ha nem kapnék bizonyos sugallatokat mindenről, nem kell minden második szóról asszociálgatni. Tévedésben tetszik lenni, piroska^^

Suli után átmentem Fanniékhoz elsősorban törizni, meg megkaptam a gombavatós ruhámat. Állok a tükör előtt, mondom ez jó meg tetszik meg jól áll, csak túl nagy a hasam benne, erre mi volt rá a válasz? Kérdés volt, mégpedig hogy kérek-e csokit. Mondom köszi, én is szeretlek :D

Amúgy átmásolgattam a könyvből az odaírásokat, bár ahogy elnézem én többet írok, ami mondjuk nem baj, mert elég elolvasni azt, és a tz-re kb fel is készültem. Mert hát mindegy mit csinálok, én "sosem leszek elég jó, hogy előrehozottan érettségizzek", szóval nem nagyon érdekel. Meglesz és ennyi, a többi nem fog érdekelni.

Amúgy a ruhába szerintem jól fogok mutatni, az ideg úgyis megteszi majd a hatását, ami nem mellesleg már most is látható - szerintem. Február elejéig, vagy inkább első hetéig biztosan tudom, aztán meg március eleje, de adja az ég hogy az ne legyen benne a pakliban. Utána meg osztályozó - ismerem magam, jobban fogok izgulni mint az érettségin.... Május elején írásbeli, júniusban szóbeli, addigra meg ha nem lesz tökéletes az összhatás, akkor megbeszéltem Fannival, és megyünk két hónapra a gumigyárba :DDD


Egyébként ami még nagyon foglalkoztat, az Medina új albuma. Ha csak arra gondolok, hogy Vi to - The One, és ez utóbbi a "feldolgozás", ami nekem amúgy jobban tetszik, akkor mi lesz például a Kl. 10-vel? Az a dal fantasztikus, angolul gondolom úgyis jobb lesz. Már várom, és tudom hogy idegbeteg leszek ha nem tudom azonnal leszedni, szóval addig majd még keresgélni kellene. Remélem minél hamarabb kijön, vagy kiszivárog :D


Mára ennyi, így is fáradt vagyok agyilag, fizikailag még bírom. A tegnap este fordítottja, akkor majdnem elestem párszor, ez a kimerültség :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback