Villain



Nos, úgy döntöttem ma is írok valamit, a tegnapi elég szemét lett, bár nem gondoltam meg magam, ez van.

Ma amúgy nem történt semmi, reggel 9-re mentem matekra, felkelni nem volt annyira nehéz, mert 10-kor már aludtam, vagyis tervbe volt véve, de fél 11-kor már sikerült megtaláli az ágyamat. Szóóóval relatív sokat aludtam, bár elég szarul, úgy rémlik hogy többször kijöttem, meg forgolódtam is. Ezen egy szép bögre kávé segített. Vagyis kis termosz, ilyet szeretnék majd Tim Hortons-osban, remélem megkapom^^ vagy inkább helyette egy egész üzletet, de akkor kb 2 hét alatt lennék vagy 100 kiló :DDD
Amúgy magamhoz képest még élveztem is XD (nem, nem vagyok beteg).

Két dolog, ami most ütött meg: az egyik: Hajdú Steve, te árulóóóóó, mit keresel a TahóVilágban???????? Hát már te is eladtad a lelked?! 
A másik: a svéd lányok körében miért menő huszon egykétnéhány évesen gyereket szülni? 

A témák kifejtése/ 1: mama színházban van, így kiköltöztem a nappaliba gépezni, a használjuk ki hogy nem asztali gépem van effektus. És hát időközben elkezdődött a VV, de istenem, ez alatt a negyed óra alatt több agysejtem pusztult el mint pl a szülinapi bulisorozat alatt *headshot* Még idejében sikerült orvosolnia zsibbadást, gyors elkapcsoltam, MTV -> Tinimamik, nem sokkal jobb hallgatni a nyivákolást, de még mindig több értelem van bennük.

/2: itt oldalt mindig reklámoznak blogg.se blogokat, általában egész jó képeket lehet itt találni. Mindegyiknek a mániája bemutatni hogy hol és kivel él, mindezt kismillió képpel illusztrálja saját magáról - többségében 16-25 éves lányok. Nem is ezzel van a baj, hanem hogy a nagy többségnek van minimum egy gyereke, ha nem kettő. Kérdem én, normális ez? Vagy csak én vagyok túl fura? Fanni reakciója kb az lenne erre hogy mind idióta, vagy sok Tinimamikat néztek :DDD Bár mondjuk biztos nem akkora a népességfogyás Svédországban mint itt XD

Hm, lassan szerintem ennyi elég, holnap elhatároztam hogy veszek egy határidőnaplót, mostanában úgyis sok dolgot kellene észben tartsak, a telefonom meg nem csatolható az agyamhoz, mert hiába virít rajta bármi, figyelmen kívül hagyom :D Szóval elbattyogok és megint lefekszek irreálisan hamar, hogy holnap ne felejtsem el :)

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback