Másfél hónapnyira Svédországtól

...vagyis remélhetőleg, ehhez már csak a jogsi hiányzik. A szerződés már nem akadály, megküldték a tervezetet, és bevallom, eléggé tetszett. De azért elkiabálni nem akarok még semmit, majd ha minden biztos lesz, túlságosan bennem van ez a félelem hogy ha elkiabálom akkor nem jön össze. Mert végülis volt már rá példa, habár ott más gondok is voltak - célzok itt a spanyolokra, habár most sem bánom hogy nem oda mentem, a portugál határ közelsége rózsaszín ködként vakított el. De ahogy mondtam, eljutok Portugáliába, vagy előbb, vagy utóbb, de fogok én még oda menni :)

Ma viszont süttetni terveztem magam a napon, de nincs hozzá sok kedvem, így valószínűleg The Closert fogok nézni vagy nem tudom, de valószínűleg itthon maradok. Tegnap Vásárhelyen strandoltunk, előtte olvasgattam, meg szenvedtem ebben a melegben, valami hihetetlen, már 2 hete hőség van, alig lehet megmaradni. Majd megyek Nyköpingbe, ott meg biztos nem fogok arra panaszkodni ogy meleg van :D
Apropó, blog: ez is megújult (mármint a blogg.se), átláthatóbb lett, és a jelenlegi csekély svédtudásommal is remekül boldogulok hogy mit merre és hogy. És most gondoltam rá, hogy lehet hagyom a wordpress-t, és inkább itt blogolok majd másik címen, és veszek egy témát, szerintem nem sokért adják. Ha a mostani kártyámmal lehet, akkor ez lesz, ha nem, akkor marad a wordpress.
 
Szép napot
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback