Jeg lyser i mørke


Hali, látom jót tett a múltkori irományom, viszont sajnos ha szeretnék sem fogok tudni minden nap írni. Ennek egyik oka hogy nem érzem úgy jelenleg hogy mindent szeretnék megosztani, a másik pedig hogy eléggé időszűkében vagyok, már ami a tanulást illeti.

Most is eredetileg az ének osztályozómat írom több -, de inkább kevesebb sikerrel. A mai nap nagyon szar, reggel a szokásos majdnem elesős holtkóma, habár annyira kész voltam hogy tök gyorsan elindultm, pedig később keltem, és a 6:50-est elértem. A buszon közölte Réci hogy nekik az angol osztályozó 12-én lesz, azt hittem akkor lesz az összes, elég nagy lelki erő kellett hogy tartani tudjam magam, egyszerűen földhöz vágott a dolog, aztán derült ki, hogy a tanárokkal kell egyeztetnem. Mondjuk így sem kapok sokkal több időt, a matek például 16-án lesz - talán ettől nem is félek annyira - de van olyan tantárgy, amivel még nem végeztem. 

A biosz dogám négyes lett, oké, ha mondjuk karó akkor elég nagy félelemmel vágnék neki az osztályozónak, de így sem vagyok sokkal nyugodtabb. A nap alapjába véve egész gyorsan eltelt, viszont még mindig elég ideges vagyok. Délután ráadásul mentem vezetni, hát az se sikerült túl jól. Nem kritizálni akarom az oktatómat, de mondjuk elég meredek hogy a második órán már kivitt a városba úgy, hogy közöltem vele, életemben nem vezettem még, és fogalmam sincs róla. Persze hogy nem tudtam pl váltani - hiába mutatta meg - és azért is le lettem cseszve hogy a pedálokat nem jól kezelem. De most komolyan, az embertől miért kell elvárni hogy azonnal tudja ezeket? Úgy kezdtem neki hogy fog ez menni, de most valahogy úgy vagyok vele, hogy fölösleges volt, azt hiszem sajnálom hogy belekezdtem. Mert így hogy senkivel nem tudok elmenni gyakorolni nem fog megragadni az a kevés aminek ma talán sikerült, jövő héten ugyan úgy elbénázom, ugyan úgy jön hogy de ne rángassam a kormányt - közbe figyeljek hatfele - és ne úgy fékezzek, és hogy miért nem tudom még mindig a kuplungot használni stb stb. Így nyilván a vizsga se lesz jó, és az ablakon szépen kiszórtam majd' 100 ezer forintot, aminek mint tudjuk találtam volna jobb helyet is.

Holnap nekikezdek a biológának is kicsit erősebben, aztán ahogy alakul, melegében lehet rábeszélem tanárnőt hogy minnél hamarabb megírhassam azt a vackot. Jó is hogy szünet lesz meg nem is.

Szóval a mai nap összességében annyi, hogy reggel volt egy jó gondolatom, hogy sunyiba visszafekszek és leszarok mindent. A legrosszabb gondolatom az volt, hogy mégis elvonszoltam magam az iskolába. Ha holnap valaki fölkelt és nem tudom kipihenni magam, akkor biztos a legrosszabbra számíthat. Őszintén? Kurvára elegem van már mindenből.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback