vår



Hali mindenki, gondoltam írok :)

Most gondoltam elérkezettnek az időt hogy írjak megint. Most sem túl nagy a késztetés, de valamilyen szinten hiányzott. Egyébként nem sok történt velem, tanulgatok, a törit majdnem befejeztem, plusz élvezem a tavaszt, a jó időt. Nagyon remélem hogy utoljára sütkérezek egy szál trikóban március közepén, Skandináviában ilyenkor hüsi van még.

No igen, ez a másik, hogy erőteljesen elkezdtem szervezni a dolgaimat. Jelenleg mindenre van tervem, néha persze hogy adom a hülyét, nem fogok mindenkinek beszámolni a terveimről. Nem azért mert hülyének néznének - sokan így is annak gondolnak mert van merszem belevágni, hanem mert egy részt babonás is vagyok, hogy ha világgá kürtölök valamit akkor nem fog bejönni. Más részt az átlag magyar elítél azért mert helyesen gondolkodok, vagyis hogy az igényeimet a háttérbe helyezem, és az elsődleges szempont hogy megragadjak. Mert nagyon sokan itt rontják el, hogy nem képesek/hajlandóak lejjebb adni egy bizonyos szintnél. Ez nem azt jelenti hogy később nem lehet följebb lépni, de nyilván először nem lesz fenékig tejfel minden.

Más: azt hiszem a saját káromon rájöttem, hogy április végéig el kell felejtenem a kávét illetve a csokit, mert erőteljesen hozzájárul a fejfájáshoz. Nem hittem el amíg nem kezdett görcsölni a fejem^^ Remélem tényleg április utolsó hete lesz az osztályozók időpontja, mert akkor aztán visszaszokok a kávéra és azt fogok vedelni éjjel-nappal, gondolom nem ártana majd még többet tanulni a finisben, nálam ez jön be legalábbis, a hagyjunk mindent az utolsó percre taktika.

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback